BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 9, 2011

mmpi or m'ngigau?

BISMILLAH..

assalamualaikum..hye all !
erm sperti yg d'jnji kn kt ats 2 ha..
aish da tjok mmpi cite bnde laen agk la dpt mkn kki kn..
ok spe pnah mmpi agkt tgn !
huh?xde org pnah mmpi?uish rugi la..
klu mmpi yg best2 rugi la korg !
da stop it ! jgn nk m'nipu sgt xpnah mmpi..
mmpi ngn m'ngigau sme ke?
hahaha..perrrrsoalan btl la..
2 tone Ms.Sayang sy ble sbut "persoalan"..
ok2 back 2 our topic..
aku xthu la sme ke x..
tp m'ngikut fahaman aku mmpi n m'ngigau 2 xsme..
u know why?
mmpi 2 cite yg kte alami scre xsdar..
tp kte ingt bnde 2..kte leh lak g cite kt parents,sdare mare,shbat handai n s'angkatan ngn nye la..
erm m'ngigau lak p'buatan kte tnpe sdar..
klu ade yg tdo b'jlan 2 jge2 la ye..
kwn2 ! maen kn peranan anda..
klu ade kwn2 korg yg tdo b'jlan 2 ikat kki n tgn die kt ktil..
so dat die xdpt jln da time tdo..
muahahaha..lesson utk ari nie tau..
kdg2 mmpi n m'ngigau nie bhye gak..
ade yg t'jtoh dr bngunan time tdo la..ade yg maen psau la..
erm bnde nie jd scre xsdar..
so sgt2 dangerous..kwn2 sume ! beware ok?
ok gud.. :)

ckp psal bnde nie 2 ari lpas aku bru je lpas d'ggt oleh rumate ku..
agk kuang ajar bnyi nye kn?
Ms.Sayang ku ckp die nk uat luv bite actlly..
tp mlu..nk cover t'pkse la ggt kt tgn aku..
huahuahuahua..Ms.Sayang sy uat lwak lak..
ade lak nk luv2..i'm not gay..hahaha.. :D
ape la Ms.Sayang sy nie..
die m'ngigau ape tah rumate aku 2..
mntang2 aku sbelah die n aku yg plg dkt sng2 die ggt tgn aku..
klu xb'ksan xpe..nie ciap ade tnde gigi die lg..
muahaha..agk kuang ajar btl..
xpe la nie sume akn jd k'nangan kn?
k'nangan yg aku n rumate ku create kt usm nie..
adoyai..cm2 la dak2 nie..
poning palo den.. :)
ok la da nk stop m'gaban da nie..
assalamualaikum..
hope enjoy.. :D

0 comments: